Makluman .......

Keris dan senjata dalam blog ini BUKAN untuk dijual .... jika anda menginginkan keris, tombak, senjata ataupun barangan antik .... boleh lah ke laman saya yang berikutnya :-

http://manantik.multiply.com

Laman Man Antik

Keris 4 U

Sunday, November 16, 2008

Seminar Keris di UM .......

Assalamualaikum dan salam sejahtera .......

Saya ingin memohon maaf bagi pihak semua yang terlibat semasa seminar di UM .......
  • andai ada yang terkurang makan
  • andai ada yang tersalah duduk
  • andai ada yang tersinggung
  • andai ada yang terkurang layan
  • andai ada yang tersilap cakap
  • andai ada yang tidak selesa
  • dan sebagainya .....
Maafkan lah kami ....... kami cuba yang sedaya upaya dan terbaik dapat kami lakukan ......
Jangan serik untuk datang ke Malaysia ....... Semoga persahabatan dan persaudaraan kami tetap kekal abadi .......

1 comment:

Forex said...

Terima kasih atas infonya, sangat bermanfaat.
Perkenalkan nama saya Muhammad Ikhsan, selaku Pemilik dan Pengelola dari website Keris.Biz.
Website Keris.Biz merupakan salah satu website penyedia benda seni seperti keris, badik, pedang katana/samurai, benda antik dan bertuah serta benda-benda seni yang bernilai sejarah tinggi dan sangat langka. Beberapa koleksi tersebut saya dapatkan dengan berburu dari dalam dan bahkan luar negeri. Bagi Anda yang serius ingin memiliki dan merawatnya, beberapa dari koleksi tersebut saya maharkan. Silahkan lihat koleksi saya disini :
www.Keris.Biz - Gallery Keris, Pedang, Katana, Badik, antik, bertuah dan langka