Makluman .......

Keris dan senjata dalam blog ini BUKAN untuk dijual .... jika anda menginginkan keris, tombak, senjata ataupun barangan antik .... boleh lah ke laman saya yang berikutnya :-

http://manantik.multiply.com

Laman Man Antik

Keris 4 U

Saturday, October 11, 2008

Keris Pandai Saras Sarang Semut







Saya sedang mencari gambar-gambar keris lama. Tiba-tiba terjumpa gambar ni. Gambar keris ini dimuatkan untuk perkongsian semua peminat.

Keris ini adalah koleksi milik seorang sahabat. Dia minta saya tolong maharkan dan telahpun dimaharkan 2 tahun yang lepas. Mula-mula terfikir untuk disimpan menjadi koleksi peribadi saya, tapi apakan daya, duit ketika itu tidak mencukupi. Dah tak ada rezeki, nak buat macam mana. Yang tinggal hanya koleksi gambar.

2 comments:

Unknown said...

Salam.
Keris ni masih ada lagi ke...berminat nak tebus.
Hubungi saya 019-9526363

Unknown said...

Salam.
Keris ni masih ada lagi ke...berminat nak tebus.
Hubungi saya 019-9526363